luni, 14 februarie 2011

Chinul iubirii!!!


Chinul iubirii imi va ramane mereu in inima.Pentru ca aceasta este o obsesie care nu se poate sfarsi nici cu moartea.Ce lume este asta, Doamne...?De ce nu auzim nici un glas...?In dragoste, orice altceva este distrus ramane doar dorul cel care ne tortureaza...oh amintirile...!asta e tot ce ramane - amintirile..Amintirile cu tine...ele sunt tot ceea ce am..Ai scufundat viata mea in singuratate...ai disparut din viata mea..Nu pot sa mai suport..fara tine,nu voi putea sa traiesc.Fiecare suflare a mea ma cufunda in durere...Abia pot face fata chinului meu..Vino acum, pentru ca mereu ti-am fost credincioasa...Din dragoste a fost construit maretul Taj Mahal,din dragoste au fost scrise cele mai frumoase poezii.Inima este un ocean in care infloreste floarea viselor noastre...Mi-e atat de dor de momentele acelea frumoase care au trecut.Tu nu esti aici, dar amintirile ma chinuie...Oh amintirile...!ele sunt tot ceea ce ne-a ramas.'Iubirea sterge orice altceva,ne usuca de dor,ne face sa suferim...'' ''Oh amintirile..ele sunt tot ceea ce ne-a ramas..Amintirile cu tine...amintirile, da amintirile...ele sunt tot ceea ce ne-a ramas

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu