luni, 14 februarie 2011

Iubire necredincioasa!


Nu priviti spinii cu atata dispret sunt folositori si ei.Nu iubiti doar trandafirii.Cel caruia i-am daruit inima este un om infidel este un necredincios.Iubirea mea pentru tine este intr-adevar un blestem pentru ca tu esti o infidel,esti un necredincios.O oglinda sparta face un zgomot puternic dar strigatele unei inimi zdrobite nu le asculta nimeni. Sunt nebuna, furioasa,am halucinatii,In amintirile lui, eu traiesc dar in dragostea mea pentru el, eu mor.Dorul inimii mele, el nu-l va intelege niciodata de un milion de ori am vorbit cu el,dar el tot nu ma asculta.Cat de rele sunt farmecele lui el este un tradator.Cel caruia i-am daruit inima este un infidela,este necredincios.Fie ca somnul sa nu il mai ajunga sa fie treaz toate noptile fie ca el sa se ofileasca pentru dragostea altcuiva.Am un foc in suflet si o neliniste la inima ea sta cu capul aplecat,in bratele altei femei.Cel care m-a imbatat cu farmecele lui este un tradator,un necredincios.Oh, ce dragoste blestemata a fost!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu